Saturday 14 November 2009

Marley and me del 2

Haft en trevlig mini helg hos syrran Och R. Det ar sa himla trevligt att traffa dem, och sjalvklart Marley. Kom ut igar efter middag, foljde med till parken dar jag traffade Marleys kompisar, tre tiklabradorer en vit, gul och svart. Och de har samma agare, tank att ha tre labradorer, lyx! Efter det gick vi pa en italiensk restaurang, syrran, R och jag. Jag at mozzarella, tomat sallad till foratt, en jattegod kottbit till huvudratt och drack gott vin. Efter detta gick vi till den lokala puben dar det ar kareoke varje fredag. Sjalvklart var jag och syrran tvungna att sjunga, det blev Always on my mind (Pet shop boys versionen) =) Udag blev jag vackt av en glad Marley som ville leka. Har nog aldrig traffat en hund som ar sa glad jamt och aldrig skaller eller morrar. Efter att ha jagat honom da han tog min bh, troja strumpa etc etc sa bar det av till frissan i Fliwick, sa nu ar jag fin i haret igen.

No comments:

Post a Comment