Thursday 20 August 2009

Friidrott

Sitter och kollar pa friidrott, imponeras av alla duktiga friidrottare. Varfor satsade jag aldrig pa friidrott??? Hmm kan handa att det beror pa att jag var/ar urkass...Larde mig aldrig att floppa i hojd, var aldrig snabb nog, har provat att spinga 100m en gang, trodde aldrig banan skulle ta slut... Var ganska bra i kula dock, vilket min kara far fick erfara. Jag skulle trana till mjolkkannan och vi hade en kula hemma pga av syrran var valdigt duktig i friidrott. Pappa trodde val inte jag kunde stota sa langt..men jag var battre an vad han trodde och kulan hamnade pa hans ta.. Pappa fick en bla ta, antagligen bruten och jag tappade lusten for att trana pa att stota kula ;)
Sa i kvall kollar jag pa tv och ater popcorn. De sa imorse pa GMTV att det ar nyttigt med popcorn. Om de har sagt det pa GMTV sa maste det ju vara sant ;)

2 comments:

  1. Valkommen till blog varden! Du, popcorn ar val majs, sa det ar val effectively en av dina 5 a day? :)

    ReplyDelete
  2. Absolut det maste det ju vara =)

    ReplyDelete